Fashion / Makeup i Kosmetyki / Lifestyle / Współpraca

wtorek, 21 lipca 2015

TUTORIAL brązy - malujemy oczy

TUTORIAL brązy - malujemy oczy

Tym razem przygotowałam Dla Was coś neutralnego.
Makijaż w brązach i beżach.


Zapraszam! 




 1. Na ruchomą powiekę nałożyłam bazę pod cienie firmy Makeup Revolution, oraz jasny, bazowy cień.



2. Zewnętrzny kącik oka przyciemniłam jasno brązowym, matowym cieniem.


3. Środkową część powieki pokryłam nieco ciemniejszym brązowym cieniem - tym razem lekko brokatowym.



4. Kreskę wykonałam czarnym cieniem (aby nie była ona tak wyrazista jak ta wykonana eyelinerem), przeciągając ją lekko ku górze.


5. Dolną powiekę i linie wodną pomalowałam tym samym ciemnym cieniem, którego użyłam na środek ruchomej powieki, oraz wytuszowałam rzęsy.

  

Cały makijaż

Buzi, Mu.

2 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka