Fashion / Makeup i Kosmetyki / Lifestyle / Współpraca

czwartek, 12 listopada 2015

Dzień z firmą Ziaja - czyli jeszcze więcej prezentów!


ZIAJA

prezenty....jeszcze więcej prezentów!
Recenzje tych kosmetyków, pojawią się w najbliższym czasie na blogu :)
Mam nadzieję, że wszystkie okażą się "perełkami".
Póki co, zauważyłam, że wszystkie mają piękny zapach a w ich skład wchodzą w większości naturalne składniki - czyli zapowiadają się bardzo fajnie :)

 Masło kakaowe
Szampon wygładzający - włosy suche, zniszczone.

Masło kakaowe
Kremowa odżywka wygładzająca - włosy suche, zniszczone.




Krem nagietkowy

Do cery suchej, wrażliwej i normalnej


Orzeźwiający peeling do twarzy i ciała.


Żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień i na noc.



I oczywiście to co lubię najbardziej... miliony próbek! :)



Zapraszam również na mój facebook'owy fanpage :)
Buziaki :*

5 komentarzy :

  1. bardzo lubię ziaję ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię ziaję, jeszcze żaden ich
    kosmetyk mnie nie zawiódł :) miłego testowania :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jak narazie tez bardzo sie podobaja :* buziaki!

      Usuń
  3. ziaja ma dobre kosmetyki:) miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka