Fashion / Makeup i Kosmetyki / Lifestyle / Współpraca

niedziela, 27 grudnia 2015

Pierwsze urodziny MuMake-up!




Czas płynie szybko i inne blablabla, ale...
MuMake-up MA JUŻ ROK !

W ciągu roku na blogu odwiedziło mnie prawie 142 tysiące osób :)
Na fanpage'u udało mi się przekonać do siebie ponad 4,5K :)

Zakładając fanpage moim celem był tysiąc... Nigdy nie pomyślałabym, że będzie Was tam aż tak dużo :)

Pamiętajcie, że MuMake-up jest dzięki Wam, oraz osobą, które pomagały mi go przez ten rok tworzyć- im dziękuję najbardziej! :)

Życzę sobie, jak i Wam aby grono moich czytelników wciąż rosło i było Was cooooraz więcej! :)

Było mi baaaardzo miło gdy odebrałam dziś ponad 30 wiadomości z gratulacjami i życzeniami :)
Jesteście cuuuudowni :)


DZIĘKUJĘ !

MuMake-up


 
 

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka